WIOSENNE PRACE W OGRODZIE

5861f8db0203dbcf76d26431fdb0f1ca d22b7256b50119117dae831fe3a889f3

Zadania do wykonania.Czytaj więcej...

Temat: Wiosenne prace w ogrodzie 

Zadania do wykonania:

1.Odkrywanie litery ł, Ł.

-opisz wygląd litery ł, Ł- co Ci przypomina?

-spójrz na obrazek w książce (str.36), odszukaj rzeczy w których nazwach jest głoska ł,

- nauka prawidłowego zapisu litery ł:

Nauka pisania litery ł, Ł-->POBIERZ

2. Wykonaj zadania w kartach pracy str. 36-39.

3. Zeszyt „Lubię wiosnę, lubię lato” PWN: zadanie 12 i 13/54

Ćwiczenia interaktywne-->POBIERZ

4. „Ile kwiatów posadził ogrodnik?”

Na kartce rysujemy kwadrat, który dzielimy na 9 pól. To będzie nasz ogród. Na środkowym polu planszy umieszczamy ogrodnika (nakrętkę lub figurkę z klocków lego),a na pozostałych polach zapisujemy cyfry, np. od 1 do 5. Zadaniem dziecka będzie śledzenie trasy ogrodnika
i jednoczesne dodawanie liczb, przez które on przechodzi. Zaczynamy!

Rodzic mówi, w którym kierunku idzie ogrodnik, a dziecko śledzi trasę i dodaje napotkane liczby, np. do góry, w prawo, w dół, w dół, w prawo, aż do momentu kiedy ogrodnik wyjdzie poza terenem ogrodu (planszy) – wtedy dziecko mówi „wyszedł” i podaje ile kwiatów posadził ogrodnik.          2+1+4+1=8.

oGRODNIK

DLA CHĘTNYCH

1. Spróbuj nauczyć się wiersza na pamięć? 

Grażyny Karasiewicz „Skowronek”:

Wędrowała wiosna

Wśród świeżej zieleni

Wypuściła rankiem

Skowronka z kieszeni

Gdy ptaszek zanucił

Na błękicie piosnkę

Rozweselił śpiewem

Las, pole i wioskę.

2. Wykonaj zadania w kartach pracy str. 46 i 47.

Zapraszamy Państwa do ponownego odwiedzenia strony oddziałów przedszkolnych           w poniedziałek, czyli 20 kwietnia.