ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO 2013/2014

logo

INFORMACJE BIEŻĄCE:

 

  • Godziny pracy szkoły 7:00 – 19:00.
  • Nauka dzieci odbywa się w systemie zmianowym.
  • Zapisy uczniów do świetlicy szkolnej i na obiady od 2 IX u p. Lidii Ładno, kierownika świetlicy lub p. Urszuli Abelskiej intendentki.
  • Opieką świetlicową w godz.7:00 – 17:30 objęte są dzieci klas I-III.
  • Uczniowie są zwalniani z pierwszych i ostatnich lekcji oraz  zajęć pozalekcyjnych w przypadku nieobecności w pracy nauczyciela prowadzącego dane zajęcie edukacyjne po wcześniejszym powiadomieniu ich przez wychowawcę klasy.
  • Bardzo prosimy, aby dzieci przychodziły na wyznaczone godziny i nie spóźniały się na zajęcia.
  • 15 X upływa termin składania przez rodziców wniosków o wydłużony czas pracy dziecka podczas sprawdzianu dla uczniów kończących szkołę podstawową  na podstawie opinii PPP.
  • Wszystkich uczniów obowiązuje zakaz opuszczania terenu szkoły, a także budynku szkoły bez opieki nauczyciela.
  • Na terenie szkoły obowiązuje obuwie ( kapcie, halówki, tenisówki).na jasnych spodach na wszystkich zajęciach edukacyjnych, również dyskotekach i zabawach okolicznościowych.
  • Na zajęciach wychowania fizycznego obowiązuje dzieci dowolny strój sportowy: dres, krótkie spodenki i bluzeczki z krótkim rękawem.
  • Na uroczystościach szkolnych ( święta, akademie, ważne wydarzenia w życiu szkoły) obowiązuje tradycyjny strój galowy składający się z białej koszuli , bluzeczki, ciemnych spodni lub spódnicy.
  • Dbamy o estetyczny, schludny wygląd ucznia. Wprowadzamy zakaz malowania paznokci, noszenia wiszących kolczyków.

logo

KADRA PEDAGOGICZNA

w roku szkolnym 2013/2014

 

  1. Dyrektor szkoły - p. Anna Zalewska - nauczanie zintegrowane 
  2. Wicedyrektor - p. Renata Maciejec – przyroda 
  3. Kierownik świetlicy szkolnej - p. Lidia Ładnoprzyroda 
  4. Greta Baltaziuk-Gałązka - nauczyciel języka polskiego
  5. Renata Engelbrecht  - nauczyciel języka polskiego
  6. Marzena Grudzińska - nauczyciel języka polskiego
  7. Agnieszka Leszczyńska - nauczyciel języka polskiego i angielskiego
  8. Olga Lipińska - nauczyciel języka angielskiego
  9. Emilia Padzik – nauczyciel języka angielskiego
  10. Lucyna Blacharska – nauczyciel matematyki
  11. Agata  Cecotka – nauczyciel matematyki
  12. Wiesława Roguska – nauczyciel matematyki
  13. Elwira  Czyż - nauczyciel przyrody
  14. Małgorzata Domeradzka - nauczyciel historii, muzyki, nauczania zintegrowanego
  15. Małgorzata Tomkiewicz - nauczyciel informatyki, plastyki, techniki
  16. Elżbieta  Brygoła – nauczyciel nauczania zintegrowanego, informatyki
  17. Beata Kowalczyk - nauczyciel w-f,  gimnastyki korekcyjnej, instruktor pływania
  18. Sebastian Reczek – nauczyciel w-f, instruktor pływania
  19. Tomasz Rokita - nauczyciel w-f , trener piłki nożnej, prezes UKS 
  20. Janina Piekut - nauczyciel religii
  21. Ks. Piotr Milewski -  nauczyciel religii
  22. Marzanna Barys - nauczyciel wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej
  23. Anna Pessel - nauczyciel wychowania przedszkolnego
  24. Jolanta Czyżkowska - nauczyciel wychowania przedszkolnego
  25. Anna Pessel - nauczyciel wychowania przedszkolnego 
  26. Hanna Gorzałka – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  27. Renata Krasnodębska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  28. Agnieszka Kraus - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  29. Agnieszka Królak - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  30. Beata Kupiec  - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
  31. Eliza Lalak - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  32. Agnieszka Łodyga – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
  33. Dorota Perl - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
  34. Grażyna Suchodolska  - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  35. Sylwia Gugała  - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  36. Agnieszka Nowak - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  37. Mirosława Mariańczyk – nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  38. Bogumiła Wróblewska - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  39. Katarzyna Mich - nauczyciel wspomagający w oddziale integracyjnym
  40. Justyna Kalinowska - nauczyciel wspomagający w oddziale integracyjnym
  41. Ewa Jurczuk - pedagog, reedukator 
  42. Magdalena Sędek - psycholog szkolny
  43. Katarzyna Filipczak- Maślanka – logopeda, reedukator
  44. Aneta Wiktorowicz - logopeda
  45. Michał  Śmigielski – nauczyciel muzyki
  46. Iwona Kowalczyk – nauczyciel muzykoterapii
  47. Beata Sałajczyk - nauczyciel biblioteki szkolnej
  48. Aleksandra Mikulska - nauczyciel świetlicy szkolnej,
  49. Agnieszka Książek - nauczyciel świetlicy szkolnej, reedukator
  50. Aneta Syryjczyk - nauczyciel świetlicy szkolnej
  51. Bożena Swatko - nauczyciel świetlicy szkolnej 

logo

PRACOWNICY NIEPEDAGOGICZNI SZKOŁY

 

  1.  Anna Pyszel - starszy specjalista
  2. Edyta Krypska - główna księgowa
  3. Karolina Nowakowska - starszy referent
  4. Urszula Abelska - starszy intendent
  5. Ewa Bakuła - pomoc kuchenna
  6. Agnieszka Górska – pracownik do prac lekkich
  7. Stanisław Górski - konserwator
  8. Małgorzata Kowalczyk – kucharka
  9. Małgorzata Krzyżanowska – pracownik  do prac lekkich
  10. Hanna Krzyżanowska- Korzeń – pracownik  do prac lekkich
  11. Monika Nowak – pracownik  do prac lekkich
  12. Ewa Podgórska – pracownik  do prac lekkich
  13. Ryszard Szczęsny - konserwator
  14. Agnieszka Trąbińska – pracownik  do prac lekkich
  15. Anna Zając - pracownik  do prac lekkich
  16. Barbara Zawadzka - pomoc kuchenna

 

logo6

 

SKŁAD RADY RODZICÓW w r. szk. 2013/14

 

       PRZEWODNICZĄCA -PANI   JOLANTA SZAFRANIAK

 

               ZASTĘPCA       - PAN    PRZEMYSŁAW ORZECHOWSKI

     

     SKARBNIK    -  PANI   BARBARA  ZGÓDKA

     SEKRETARZ  -  PANI   DOMINIKA MICHALAK

                           

    KOMISJA  REWIZYJNA : PANI EWELINA WIECHETEK- przewodnicząca

                                          PANI  ILONA  SABAK  -zastępca

                                          PANI  MAŁGORZATA KĘDZIOREK- członek

 

 

logo

Wstępna organizacja pracy szkoły

 w roku szkolnym 2013/14

 

Godziny pracy szkoły ...................................................... 700   –  1900 

 Godziny pracy świetlicy szkolnej ...............................  700  –  1730

 Godziny pracy oddziału przedszkolnego ................  730 -  1230  lub 1330   w dniu odbywania się zajęć religii

                                                                                                 1230 - 1730  lub 1330 - 1830  w dniu odbywania się zajęć religii

 Dyżury nauczycieli rozpoczynają się o godzinie ..... 74 5

 Godziny zajęć dydaktycznych w klasach I – VI    ...... 800   –  1530      

 

logo

Kalendarz roku szkolnego                   

 

2 IX 2013 (pon)  ......................................Rozpoczęcie roku szkolnego 2013/14 

14 X 2013 (pon) …………….…………..Dzień Edukacji Narodowej

 1 XI 2013 (pt) ………….…………….....Wszystkich Świętych - dzień wolny od zajęć 

11 XI 2013 (pon) ………….…………….Dzień Niepodległości - dzień wolny od zajęć 

23 – 31 XII 2013 ......................................Zimowa przerwa świąteczna 

1 I 2014 (śr) ……………………………. Nowy Rok 

6 I 2014 (pon)  ………………………….Święto Trzech Króli dzień wolny od zajęć

 17 II – 2 III 2014 ..................................... Ferie zimowe dla woj. mazowieckiego

 1 IV 2014 (wt ).........................................Ogólnopolski Sprawdzian dla uczniów klas VI

 17 –22 IV 2014    ......................................Wiosenna przerwa świąteczna 

 1 V 2014 (czw)  ………………..………….1 maja dzień wolny od zajęć

 19 VI 2014 (czw)  ………………..……..…Boże Ciało dzień wolny od zajęć

 27 VI 2014 (pt)...........................................Zakończenie roku szkolnego 2013/14

 28 VI – 31 VIII 2014 .................................Wakacje

 

Dodatkowe dni wolne od zajęć edukacyjnych:   2 V 2014 (piątek),  20 VI 2014 (piątek) 

 

 

SKŁAD RADY RODZICÓW w r. szk. 2013/14

 

       PRZEWODNICZĄCA -PANI   JOLANTA SZAFRANIAK

 

               ZASTĘPCA       - PAN    PRZEMYSŁAW ORZECHOWSKI

     

     SKARBNIK    -  PANI   BARBARA  ZGÓDKA

     SEKRETARZ  -  PANI   DOMINIKA MICHALAK

                           

    KOMISJA  REWIZYJNA : PANI EWELINA WIECHETEK- przewodnicząca

                                          PANI  ILONA  SABAK       -zastępca

                                          PANI  MAŁGORZATA KĘDZIOREK- członek