Organizacja roku szkolnego 2014/2015

 

rysunek-szkoła-z-tablicy-na-drewnianym-tle 60-2147487505

Organizacja pracy szkoły

w roku szkolnym 2014/15

Godziny pracy szkoły  ...........................................  7 0 0   –  17 00

Godziny pracy świetlicy szkolnej.........................  7 00  –   17 0 0   

Godziny pracy oddziału przedszkolnego.............  7 30-  12 30  lub 13 00  

                                                                                        w dniu odbywania się zajęć religii

                                                                        12 30- 17 00  lub 13 00   -17 30 

                                                                                       w dniu odbywania się zajęć religii

Dyżury nauczycieli rozpoczynają się o godzinie  7 4 5

 Godziny zajęć dydaktycznych w klasach I – VI ...8 0 0   –  15 30      

 

 

Informacje bieżące:

 

  •       Nauka dzieci odbywa się w systemie zmianowym.
  •       Zapisy uczniów do świetlicy szkolnej i na obiady od 1 IX u p. Lidii Ładno, kierownika świetlicy.
  •     Uczniowie są zwalniani z pierwszych i ostatnich lekcji oraz  zajęć pozalekcyjnych w przypadku nieobecności w pracy nauczyciela prowadzącego dane zajęcie edukacyjne po wcześniejszym powiadomieniu przez wychowawcę klasy.
  •      Bardzo prosimy, aby dzieci przychodziły na wyznaczone godziny i nie spóźniały się na zajęcia.
  •    15 X upływa termin składania przez rodziców wniosków o wydłużony czas pracy dziecka podczas sprawdzianu dla uczniów kończących szkołę podstawową  na podstawie opinii PPP.
  •      Wszystkich uczniów obowiązuje zakaz opuszczania terenu szkoły, a także budynku szkoły bez opieki nauczyciela.
  •      Na terenie szkoły obowiązuje obuwie ( kapcie, halówki, tenisówki) na jasnych spodach na wszystkich zajęciach edukacyjnych, również  na dyskotekach i zabawach okolicznościowych.
  •      Na zajęciach wychowania fizycznego obowiązuje dzieci dowolny strój sportowy: dres, krótkie spodenki i bluzeczki z krótkim rękawem.
  •     Na uroczystościach szkolnych ( święta, akademie, ważne wydarzenia w życiu szkoły) obowiązuje tradycyjny strój galowy składający się z białej koszuli , bluzeczki, ciemnych spodni lub  spódnicy.
  •      Dbamy o estetyczny, schludny wygląd ucznia. Wprowadzamy zakaz malowania paznokci, noszenia wiszących kolczyków. 

kalendarz-kartki

 

Kalendarz Szkolny 2014/2015 

Ile dni czeka  Cię w roku szkolnym 2014/2015?

188

dni wytężonej pracy i nauki szkolnej

101

dni wolne od naukiw okresie do wakacji

 

177

 dni wolne od nauki w całym roku, licząc wszystkie weekendy, święta oraz ferie zimowe i wakacje.

 

365

tyle dni trwa cały rok szkolny, od 1.09 2014 r. do 31.08.2015 r.

 1 IX 2014 (pon)  .................  Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/15

13 IX 2014 (sob) ………………  Akcja ,,Sprzątanie świata 2014” odpracowujemy 10.11.2014 (pon)

 14 X 2014 (wt) ……………...... Dzień Edukacji Narodowej

 1 XI 2014 (sob) ……………….. Wszystkich Świętych -  dzień wolny od zajęć

 11 XI 2014 (wt) ………….……. Święto Niepodległości - dzień wolny od zajęć

 22 XII 2014 – 1 I 2015 ..... Zimowa przerwa świąteczna

 1 I 2015 (czw) ………………….. Nowy Rok

 2 I 2015 (pt) ……………………. Zabawa Karnawałowa

 6 I 2015 (wt)  ………………….  Święto Trzech Króli dzień wolny od zajęć

 19 I – 2 II 2015 ................  Ferie zimowe dla woj. mazowieckiego

 1 IV 2015 (wt)..................... Ogólnopolski Sprawdzian dla uczniów klas VI

     (część I język polski i matematyka, część II język obcy nowożytny)

 2 –7  IV 2015    ................. Wiosenna przerwa świąteczna 

 1 V 2015 (czw)  ………………. 1 Maja -  dzień wolny od zajęć

 6 V 2015 (śr) …………………...  XXV – lecie szkoły

 30 V 2015 (sob) ………………. Festyn Rodzinny odpracowujemy 5.06.2015 (pt. po Bożym Ciele)

 4 VI 2015 (czw)  …………….. Boże Ciało - dzień wolny od zajęć

 26 VI 2015 (pt)................... Zakończenie roku szkolnego 2014/15

 27 VI – 31 VIII 2015 ....... Wakacje

 can-stock-photo csp4326553  can-stock-photo csp6766023 HumorRysunek 

 KADRA PEDAGOGICZNA

w roku szkolnym 2014/2015

  1. Dyrektor szkoły  - p. Anna Zalewska - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  2. Wicedyrektor - p. Renata Maciejec – nauczyciel przyrody
  3. Kierownik świetlicy szkolnej p. - Lidia Ładno – nauczyciel przyrody
  4. Greta Baltaziuk-Gałązka - nauczyciel języka polskiego
  5. Renata Engelbrecht   - nauczyciel języka polskiego
  6. Marzena Grudzińska - nauczyciel języka polskiego
  7. Agnieszka Leszczyńska- nauczyciel języka angielskiego
  8. Olga Lipińska - nauczyciel języka angielskiego
  9. Emilia Padzik – nauczyciel języka angielskiego
  10. Lucyna Blacharska  – nauczyciel matematyki
  11. Agata  Cecotka   – nauczyciel matematyki
  12. Wiesława Roguska – nauczyciel matematyki
  13. Elwira  Czyż  - nauczyciel przyrody
  14. Małgorzata Domeradzka - nauczyciel historii, muzyki, plastyki
  15. Małgorzata Tomkiewicz - nauczyciel informatyki, plastyki, techniki
  16. Elżbieta  Brygoła  – nauczyciel informatyki, edukacji wczesnoszkolnej
  17. Beata Kowalczyk  - nauczyciel w-f,  gimnastyki korekcyjnej, instruktor pływania
  18. Sebastian Reczek – nauczyciel w-f, instruktor pływania
  19. Tomasz Rokita  - nauczyciel w-f , trener piłki nożnej, prezes UKS
  20. Michał  Śmigielski– nauczyciel muzyki
  21. Janina Piekut  - nauczyciel religii
  22. Ks. Piotr Milewski-  nauczyciel religii
  23. Jolanta Czyżkowska  - nauczyciel wychowania przedszkolnego
  24. Aneta Syryjczyk - nauczyciel wychowania przedszkolnego
  25. Marzanna Barys  -  nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowania do życia w rodzinie
  26. Hanna Gorzałka  – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  27. Renata Krasnodębska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  28. Agnieszka Kraus - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  29. Agnieszka Królak - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  30. Beata Kupiec  -  nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
  31. Eliza Lalak   -  nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, gimnastyki korekcyjnej
  32. Agnieszka Łodyga – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
  33. Dorota Perl - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
  34. Grażyna Suchodolska  - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowania do życia w rodzinie
  35. Gugała Sylwia - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  36. Agnieszka Nowak  - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  37. Mirosława Mariańczyk – nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  38. Bogumiła Wróblewska  - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej, reedukator
  39. Paulina Białoskurska - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  40. Justyna Kalinowska - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
  41. Ewa Jurczuk  - pedagog, reedukator 
  42. Magdalena Sędek - psycholog szkolny
  43. Katarzyna Filipczak- Maślanka   – logopeda, reedukator
  44. Aneta Wiktorowicz - logopeda
  45. Iwona Kowalczyk – nauczyciel muzykoterapii
  46. Bożena Swatko - nauczyciel biblioteki szkolnej
  47. Elżbieta Czapska - nauczyciel świetlicy szkolnej
  48. Agnieszka Książek  nauczyciel świetlicy szkolnej, reedukator
  49. Magdalena Kruś-Rowicka - nauczyciel świetlicy szkolnej
  50. Anna Pessel - nauczyciel świetlicy szkolnej
  51. Agata Zychowicz – asystent wychowawcy świetlicy
  52. Katarzyna Mich – nauczyciel wspomagający – urlop macierzyński
  53. Beata Sałajczyk – nauczyciel historii, bibliotekarz – urlop zdrowotny

 

PRACOWNICY NIEPEDAGOGICZNI SZKOŁY

  1. Anna Pyszel - starszy specjalista
  2. Edyta Krypska - główna księgowa
  3. Karolina Nowakowska – starszy referent – urlop macierzyński
  4. Martyna Kędra - referent
  5. Urszula Abelska - starszy intendent
  6. Marcin Wachnicki - informatyk
  7. Ewa Bakuła - pomoc kuchenna
  8. Agnieszka Górska – pracownik do prac lekkich
  9. Stanisław Górski - konserwator
  10. Małgorzata Kowalczyk – kucharka
  11. Małgorzata Krzyżanowska – pracownik do prac lekkich
  12. Hanna Krzyżanowska- Korzeń – pracownik do prac lekkich
  13. Monika Nowak – pracownik do prac lekkich
  14. Ewa Podgórska – pracownik do prac lekkich
  15. Ryszard Szczęsny - konserwator
  16. Agnieszka Trąbińska - pracownik do prac lekkich
  17. Anna Zając - pracownik do prac lekkich
  18. Barbara Zawadzka - pomoc kuchenna

 dzieci-300x286

Przydział boksów w szatni 

w roku szkolnym 2014/15

 

 

Klasy IV-VI  wychowawca      nr boksu

 

Klasy I-III     wychowawca        nr boksu

VI A

integracyjna

R. Engelbrecht

M. Mariańczyk

Boks nr 1

III A

integracyjna

R. Krasnodębska

A. Nowak

Boks nr 3

VI B

E. Czyż

Boks nr 11

III B

A. Kraus

 

Boks nr 5

VI C

 

L.Blacharska

 

Boks nr 12

III C

E. Brygoła

 

Boks nr 21

V A

integracyjna

T. Rokita

S. Gugała

Boks nr 2

II A

integracyjna

G. Suchodolska

J.Kalinowska

Boks nr 21

V B

M. Domeradzka

Boks nr 13

II B

integracyjna

E. Lalak

B. Wróblewska

 

Boks nr 3

V C

B. Kowalczyk

 

Boks nr 14

II C

B. Kupiec

 

Boks nr 4

V D

O. Lipińska

 

Boks nr 15

IA

integracyjna

A. Królak

P. Białoskurska

Boks nr 23

V E

 

M.Grudzińska

Boks nr 16

I B

 

H. Gorzałka

Boks nr 22

    IVA       

A. Cecotka

Boks nr 17

I C

 

A. Łodyga

Boks nr 24

 

    IV B           

   M. Tomkiewicz

 

Boks nr 27

I D

D. Perl

 

Boks nr 24

IV C

A.Leszczyńska

Boks nr 26

I E

M.Barys

Boks nr 22

IV D

G. Baltaziuk- Gałązka

 

Boks nr 25

 

 

 

 

Przypominamy, iż : 

  • Wszyscy uczniowie zmieniają obuwie, opuszczając budynek szkoły lub wracając do niego, także podczas przerw lekcyjnych.
  • Na terenie szkoły obowiązują kapcie, halówki, tenisówki a jasnych spodach na wszystkich zajęciach edukacyjnych, również na dyskotekach i zabawach okolicznościowych. 
  • Nie opuszczamy budynku szkolnego bez wiedzy nauczyciela lub wychowawcy. 
  • Nie korzystamy z placu zabaw bez opieki nauczyciela. 
  • Dbamy o porządek w klasowym boksie - dyżury samorządu klasy. 
  • Wszyscy jesteśmy gospodarzami szkoły – nie śmiecimy! 

 

 

moi-rodzice-912104Tematyka i plan spotkań z rodzicami 

w roku szkolnym 2014/2015 

 

Lp.

Zadania i formy realizacji

Odpowiedzialny za realizację

Termin

Kl. 0-III

Kl. IV- VI

1

Klasowe zebranie organizacyjne, wybór Rad  Klasowych Przypomnienie treści dokumentacji programowej szkoły: Statutu Szkoły, WSO, PSO, regulaminu bezpieczeństwa  itp.

 Przeprowadzenie wyborów do Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym

 

Wychowawcy klas

 

 

 

Dyrektor szkoły

 

18.IX. 2014 (czwartek)

 

 

18.IX.2014

(czwartek)

16.IX.2014

(wtorek)

 

 

18.IX.2014

(czwartek)

2

·         Zorganizowanie zebrań klasowych połączonych z dniami otwartymi z udziałem wszystkich nauczycieli

·         Konsultacje indywidualne- przedstawianie informacji o uczniach.

·         Informowanie rodziców uczniów o propozycjach ocen za I półrocze oraz zagrożeniach ocenami niedostatecznymi, nagannymi lub nieodpowiednimi zachowania.

·         Konsultacje indywidualne- przedstawianie informacji o uczniach.

·         Poinformowanie rodziców o propozycjach ocen rocznych oraz o zagrożeniach ocenami niedostatecznymi i oceną naganną lub nieodpowiednią zachowania.

 

Dyrektor szkoły, nauczyciele zajęć edukacyjnych

 

 

dyżury  nauczycieli

w dni otwarte

w godz. 18:00 – 20:00

czwartek

 6.XI.2014

 

 

 

11.XII.2014

 

 

26.III.2015

 

 

 

21.V.2015

 

wtorek

 4.XI.2014

 

 

 

9.XII.2014

 

 

24.III. 2015

 

 

 

19.V. 2015

 

3

Zebranie ogólne na sali gimnastycznej połączone z pedagogizacją rodziców na temat: Konstruktywne dyscyplinowanie uczniów, czyli prawie wszystko o dyscyplinie w szkole.

 

 

Dyrektor szkoły,

Pedagog, pracownik Centrum Edukacji AZ

nauczyciele zajęć edukacyjnych

wychowawcy klas

 

 

 5  II  2015

czwartek

godz. 17:00

 

   5 II  2015

czwartek godz. 17:00

 

4

Prowadzenie lekcji otwartych dla rodziców uczniów kl. I a, b, c, d, e

Nauczyciele poszczególnych zajęć edukacyjnych

 

   IV. 2015

 

 

5

Profilaktyka agresji i przemocy w szkole (podstawowy kierunek polityki oświatowej)

E. Jurczuk, M. Sędek

 

   

maj 2015

6

Sprawdziany dla uczniów kończących szkołę podstawową –zapoznanie z regulaminem i procedurami sprawdzianu  spotkanie dla rodziców uczniów klas VI

 

E.Czyż

R. Engelbracht

L. Blacharska

 

    24.III.2015

Zapraszamy rodziców na imprezy klasowe i szkolne w szczególności na:

  • Zabawę Noworoczną ( piątek,   2 I. 2015)
  • Dzień Patrona Szkoły, 25-lecie szkoły ( środa,  6. V. 2015)
  • Festyn Rodzinny  (  sobota, 30 V. 2015)
  • Turniej o puchar przechodni Dyrektora Szkoły (czerwiec)
  • Zakończenie roku szkolnego 2014/15 (piątek, 26 czerwca 2015)
  • Uroczystości wewnątrzklasowe 

11291755-rysunek-dzieci-w-trawie

 

WYKAZ ORGANIZACJI UCZNIOWSKICH

 

 

  •         Samorząd Uczniowski – opiekunowie: p.  Elwira Czyż  i  Agata Cecotka

Sekcja kulturalno- oświatowa - Greta Baltaziuk-Gałązka,  Małgorzata Tomkiewicz, Emilia Padzik, Bożena Swatko

Sekcja gospodarcza - Lucyna Blacharska, Magdalena Kruś- Rowicka,  Bogumiła Wróblewska

Sekcja sportowa - Tomasz Rokita,  Sebastian Reczek, Beata Kowalczyk

 

Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego –  Mateusz Soliwoda  kl.VI b

 Z-ca przewodniczącego – Julia Jackiewicz kl.VI c

Skarbnik - Karena Paździoch  kl. VI b

  •         Mały –Samorząd Uczniowski klas I-III - opiekunowie: Grażyna Suchodolska,  Renata Krasnodębska,  Hanna Gorzałka, Agnieszka Kraus, Agnieszka Nowak, Justyna Kalinowsk
  •         Kronika Szkoły - Małgorzata Tomkiewicz, Anna Pessel, Justyna Kalinowska, Agnieszka Książek
  •         Opieka nad stronami internetowymi szkoły Brygoła Elżbieta, Agnieszka Łodyga, Lucyna Blacharska, Małgorzata Tomkiewicz, Renata Engelbrecht
  •         Opieka nad sztandaremJanina Piekut, Katarzyna Filipczak-Maślanka, Olga Lipińska, Agnieszka Królak, Beata Kupiec,  Dorota Perl, Sebastian Reczek, Agnieszka Książek
  •         Ceremoniał szkolnyTomasz Rokita, Sylwia Gugała
  •         Opieka nad sprzętem muzycznym i nagłośnieniemEliza Lalak, Michał Śmigielski, Małgorzata Domeradzka
  •         Klub ,,Ratowniczek”Grażyna Suchodolska, Justyna Kalinowska

 

 kola zainteresowan

WYKAZ KÓŁ ZAINTERESOWAŃ

 

Lp.

Nazwa koła

Nauczyciel prowadzący

Ilość godz. Rodzaj płatności

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

U K S

Koło teatralne

Koło taneczne

Chór szkolny

Koło anglosaskie

Koło miłośników poezji

 

 

T. Rokita

H. Gorzałka

A. Kraus

M. Śmigielski

O. Lipińska

A. Królak

 

 

1 godz. S.

2 godz. S

1 godz. S

1 godz. S

1 godz. S

1 godz. S.

 

Ponad to w szkole prowadzone są zajęcia z zakresu terapii:

  • logopedycznej - 20 godz.  
  • pedagogicznej - 20 godz.
  • psychologicznej - 20 godz.
  • reedukacji - 6 godz

 

Dla klas integracyjnych Ia, II a, II b, III a, Va  i  VI a przeznaczono na  dodatkowe zajęcia wspomagające rozwój dziecka 40 godzin:

  • gimnastyki korekcyjnej – 9 godz.
  • zajęcia z oligofrenopedagogiki –2 godz.
  • zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - 16 godz.
  • muzykoterapię – 4 godz.
  • zajęcia logopedyczne – 9 godz.+ 2 godz. w etacie logopedy
  • konsultacji psychologicznych – 6 godz.  w etacie psychologa 

Dodatkowo każdy nauczyciel prowadzi społecznie zgodnie z art. 42 KN -  2 godz. zajęć tygodniowo  o charakterze artystycznym, przedmiotowym, wyrównawczym lub opiekuńczym. 

 

tablica i sowaMiędzyszkolne i powiatowe konkursy przedmiotowe

organizowane przez SP 6 

w roku szkolnym 2014/15

 

Lp

Nazwa konkursu

organizatorzy

Termin etapów konkursu

szkolnego

powiatowego

 

1

XII Powiatowy Konkurs

,,Doskonały Matematyk”

 dla uczniów klas II-III

A. Łodyga

E. Lalak

B. Kupiec

A. Kraus

 

 IV 2015

 

 V 2015

2

XIII Powiatowy Konkurs

Matematyczny dla uczniów

klas IV-VI

L. Blacharska

A. Cecotka

W. Roguska

 

 IV 2015

 

 V 2015

3

VIII Powiatowy Konkurs Historyczny

M. Domeradzka

B. Sałajczyk

A. Nowak

6 III 2015

25 III 2015

4

Międzyszkolny Konkurs

,, Z ortografią za pan brat”

dla uczniów klas IV-VI

M. Grudzińska

R. Engelbrecht

G. Baltaziuk

B. Wróblewska

 

 

 

25 III 2015

 

 

29 IV 2015

5

III Powiatowy Konkurs Języka Angielskiego

 dla uczniów kl. IV-VI

O. Lipińska

A. Leszczyńska

E. Padzik

 

4 III 2015

 

20 III 2015

6

IX Międzyszkolny Konkurs

 ,,Zdrowo i bezpiecznie „

G. Suchodolska

J. Piekut

R. Krasnodębska

E. Czyż,

A. Kraus

 

 

7

 

 

V Halowy Turniej piłki nożnej

o puchar dyrektora szkoły

 

T. Rokita

S. Reczek

M. Domeradzka

 

--------------

1 tydzień VI

8

 

IV Turniej Powiatowy

 piłki nożnej klas młodszych

T. Rokita

S. Reczek

S. Gugała

 

--------------

połowa VI

9

 

 

V Olimpiada Zerówkowicza

J. Czyżkowska

A. Książek

A. Syryjczyk

 

--------------

połowa VI

10

 

 


 

11

 

 

Dzień otwarty szkoły. Zajęcia warsztatowe dla uczniów kl. O i I


Konkurs integracyjny "Razem poza horyzont"

 

 

Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej


B. Wróblewska 

E. Lalak

S. Gugała

B. Kowalczyk

M. Sędek

A. Książek

 

 

 -------------

 


 

 

 

marzec

Połowa VI