Organizacja roku szkolnego 2014/2015
Organizacja pracy szkoły
w roku szkolnym 2014/15
Godziny pracy szkoły ........................................... 7 0 0 – 17 00 Godziny pracy świetlicy szkolnej......................... 7 00 – 17 0 0 Godziny pracy oddziału przedszkolnego............. 7 30- 12 30 lub 13 00 w dniu odbywania się zajęć religii 12 30- 17 00 lub 13 00 -17 30 w dniu odbywania się zajęć religii Dyżury nauczycieli rozpoczynają się o godzinie 7 4 5 Godziny zajęć dydaktycznych w klasach I – VI ...8 0 0 – 15 30
|
Informacje bieżące:
- Nauka dzieci odbywa się w systemie zmianowym.
- Zapisy uczniów do świetlicy szkolnej i na obiady od 1 IX u p. Lidii Ładno, kierownika świetlicy.
- Uczniowie są zwalniani z pierwszych i ostatnich lekcji oraz zajęć pozalekcyjnych w przypadku nieobecności w pracy nauczyciela prowadzącego dane zajęcie edukacyjne po wcześniejszym powiadomieniu przez wychowawcę klasy.
- Bardzo prosimy, aby dzieci przychodziły na wyznaczone godziny i nie spóźniały się na zajęcia.
- 15 X upływa termin składania przez rodziców wniosków o wydłużony czas pracy dziecka podczas sprawdzianu dla uczniów kończących szkołę podstawową na podstawie opinii PPP.
- Wszystkich uczniów obowiązuje zakaz opuszczania terenu szkoły, a także budynku szkoły bez opieki nauczyciela.
- Na terenie szkoły obowiązuje obuwie ( kapcie, halówki, tenisówki) na jasnych spodach na wszystkich zajęciach edukacyjnych, również na dyskotekach i zabawach okolicznościowych.
- Na zajęciach wychowania fizycznego obowiązuje dzieci dowolny strój sportowy: dres, krótkie spodenki i bluzeczki z krótkim rękawem.
- Na uroczystościach szkolnych ( święta, akademie, ważne wydarzenia w życiu szkoły) obowiązuje tradycyjny strój galowy składający się z białej koszuli , bluzeczki, ciemnych spodni lub spódnicy.
- Dbamy o estetyczny, schludny wygląd ucznia. Wprowadzamy zakaz malowania paznokci, noszenia wiszących kolczyków.
Kalendarz Szkolny 2014/2015
Ile dni czeka Cię w roku szkolnym 2014/2015?
188 dni wytężonej pracy i nauki szkolnej |
101 dni wolne od naukiw okresie do wakacji |
177 dni wolne od nauki w całym roku, licząc wszystkie weekendy, święta oraz ferie zimowe i wakacje. |
365 tyle dni trwa cały rok szkolny, od 1.09 2014 r. do 31.08.2015 r. |
1 IX 2014 (pon) ................. Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/15
13 IX 2014 (sob) ……………… Akcja ,,Sprzątanie świata 2014” odpracowujemy 10.11.2014 (pon)
14 X 2014 (wt) ……………...... Dzień Edukacji Narodowej
1 XI 2014 (sob) ……………….. Wszystkich Świętych - dzień wolny od zajęć
11 XI 2014 (wt) ………….……. Święto Niepodległości - dzień wolny od zajęć
22 XII 2014 – 1 I 2015 ..... Zimowa przerwa świąteczna
1 I 2015 (czw) ………………….. Nowy Rok
2 I 2015 (pt) ……………………. Zabawa Karnawałowa
6 I 2015 (wt) …………………. Święto Trzech Króli dzień wolny od zajęć
19 I – 2 II 2015 ................ Ferie zimowe dla woj. mazowieckiego
1 IV 2015 (wt)..................... Ogólnopolski Sprawdzian dla uczniów klas VI
(część I język polski i matematyka, część II język obcy nowożytny)
2 –7 IV 2015 ................. Wiosenna przerwa świąteczna
1 V 2015 (czw) ………………. 1 Maja - dzień wolny od zajęć
6 V 2015 (śr) …………………... XXV – lecie szkoły
30 V 2015 (sob) ………………. Festyn Rodzinny odpracowujemy 5.06.2015 (pt. po Bożym Ciele)
4 VI 2015 (czw) …………….. Boże Ciało - dzień wolny od zajęć
26 VI 2015 (pt)................... Zakończenie roku szkolnego 2014/15
27 VI – 31 VIII 2015 ....... Wakacje
KADRA PEDAGOGICZNA
w roku szkolnym 2014/2015
- Dyrektor szkoły - p. Anna Zalewska - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Wicedyrektor - p. Renata Maciejec – nauczyciel przyrody
- Kierownik świetlicy szkolnej p. - Lidia Ładno – nauczyciel przyrody
- Greta Baltaziuk-Gałązka - nauczyciel języka polskiego
- Renata Engelbrecht - nauczyciel języka polskiego
- Marzena Grudzińska - nauczyciel języka polskiego
- Agnieszka Leszczyńska- nauczyciel języka angielskiego
- Olga Lipińska - nauczyciel języka angielskiego
- Emilia Padzik – nauczyciel języka angielskiego
- Lucyna Blacharska – nauczyciel matematyki
- Agata Cecotka – nauczyciel matematyki
- Wiesława Roguska – nauczyciel matematyki
- Elwira Czyż - nauczyciel przyrody
- Małgorzata Domeradzka - nauczyciel historii, muzyki, plastyki
- Małgorzata Tomkiewicz - nauczyciel informatyki, plastyki, techniki
- Elżbieta Brygoła – nauczyciel informatyki, edukacji wczesnoszkolnej
- Beata Kowalczyk - nauczyciel w-f, gimnastyki korekcyjnej, instruktor pływania
- Sebastian Reczek – nauczyciel w-f, instruktor pływania
- Tomasz Rokita - nauczyciel w-f , trener piłki nożnej, prezes UKS
- Michał Śmigielski– nauczyciel muzyki
- Janina Piekut - nauczyciel religii
- Ks. Piotr Milewski- nauczyciel religii
- Jolanta Czyżkowska - nauczyciel wychowania przedszkolnego
- Aneta Syryjczyk - nauczyciel wychowania przedszkolnego
- Marzanna Barys - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowania do życia w rodzinie
- Hanna Gorzałka – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Renata Krasnodębska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Agnieszka Kraus - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Agnieszka Królak - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
- Beata Kupiec - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
- Eliza Lalak - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, gimnastyki korekcyjnej
- Agnieszka Łodyga – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
- Dorota Perl - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, reedukator
- Grażyna Suchodolska - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowania do życia w rodzinie
- Gugała Sylwia - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
- Agnieszka Nowak - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
- Mirosława Mariańczyk – nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
- Bogumiła Wróblewska - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej, reedukator
- Paulina Białoskurska - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
- Justyna Kalinowska - nauczyciel wspomagający w klasie integracyjnej
- Ewa Jurczuk - pedagog, reedukator
- Magdalena Sędek - psycholog szkolny
- Katarzyna Filipczak- Maślanka – logopeda, reedukator
- Aneta Wiktorowicz - logopeda
- Iwona Kowalczyk – nauczyciel muzykoterapii
- Bożena Swatko - nauczyciel biblioteki szkolnej
- Elżbieta Czapska - nauczyciel świetlicy szkolnej
- Agnieszka Książek - nauczyciel świetlicy szkolnej, reedukator
- Magdalena Kruś-Rowicka - nauczyciel świetlicy szkolnej
- Anna Pessel - nauczyciel świetlicy szkolnej
- Agata Zychowicz – asystent wychowawcy świetlicy
- Katarzyna Mich – nauczyciel wspomagający – urlop macierzyński
- Beata Sałajczyk – nauczyciel historii, bibliotekarz – urlop zdrowotny
PRACOWNICY NIEPEDAGOGICZNI SZKOŁY
- Anna Pyszel - starszy specjalista
- Edyta Krypska - główna księgowa
- Karolina Nowakowska – starszy referent – urlop macierzyński
- Martyna Kędra - referent
- Urszula Abelska - starszy intendent
- Marcin Wachnicki - informatyk
- Ewa Bakuła - pomoc kuchenna
- Agnieszka Górska – pracownik do prac lekkich
- Stanisław Górski - konserwator
- Małgorzata Kowalczyk – kucharka
- Małgorzata Krzyżanowska – pracownik do prac lekkich
- Hanna Krzyżanowska- Korzeń – pracownik do prac lekkich
- Monika Nowak – pracownik do prac lekkich
- Ewa Podgórska – pracownik do prac lekkich
- Ryszard Szczęsny - konserwator
- Agnieszka Trąbińska - pracownik do prac lekkich
- Anna Zając - pracownik do prac lekkich
- Barbara Zawadzka - pomoc kuchenna
Przydział boksów w szatni
w roku szkolnym 2014/15
Klasy IV-VI wychowawca nr boksu |
|
Klasy I-III wychowawca nr boksu |
||||
VI A integracyjna |
R. Engelbrecht M. Mariańczyk |
Boks nr 1 |
III A integracyjna |
R. Krasnodębska A. Nowak |
Boks nr 3 |
|
VI B |
E. Czyż |
Boks nr 11 |
III B |
A. Kraus
|
Boks nr 5 |
|
VI C
|
L.Blacharska
|
Boks nr 12 |
III C |
E. Brygoła
|
Boks nr 21 |
|
V A integracyjna |
T. Rokita S. Gugała |
Boks nr 2 |
II A integracyjna |
G. Suchodolska J.Kalinowska |
Boks nr 21 |
|
V B |
M. Domeradzka |
Boks nr 13 |
II B integracyjna |
E. Lalak B. Wróblewska
|
Boks nr 3 |
|
V C |
B. Kowalczyk
|
Boks nr 14 |
II C |
B. Kupiec
|
Boks nr 4 |
|
V D |
O. Lipińska
|
Boks nr 15 |
IA integracyjna |
A. Królak P. Białoskurska |
Boks nr 23 |
|
V E
|
M.Grudzińska |
Boks nr 16 |
I B
|
H. Gorzałka |
Boks nr 22 |
|
IVA |
A. Cecotka |
Boks nr 17 |
I C
|
A. Łodyga |
Boks nr 24
|
|
IV B |
M. Tomkiewicz
|
Boks nr 27 |
I D |
D. Perl
|
Boks nr 24 |
|
IV C |
A.Leszczyńska |
Boks nr 26 |
I E |
M.Barys |
Boks nr 22 |
|
IV D |
G. Baltaziuk- Gałązka
|
Boks nr 25 |
|
|
|
Przypominamy, iż :
- Wszyscy uczniowie zmieniają obuwie, opuszczając budynek szkoły lub wracając do niego, także podczas przerw lekcyjnych.
- Na terenie szkoły obowiązują kapcie, halówki, tenisówki a jasnych spodach na wszystkich zajęciach edukacyjnych, również na dyskotekach i zabawach okolicznościowych.
- Nie opuszczamy budynku szkolnego bez wiedzy nauczyciela lub wychowawcy.
- Nie korzystamy z placu zabaw bez opieki nauczyciela.
- Dbamy o porządek w klasowym boksie - dyżury samorządu klasy.
- Wszyscy jesteśmy gospodarzami szkoły – nie śmiecimy!
Tematyka i plan spotkań z rodzicami
w roku szkolnym 2014/2015
Lp. |
Zadania i formy realizacji |
Odpowiedzialny za realizację |
Termin |
|
Kl. 0-III |
Kl. IV- VI |
|||
1 |
Klasowe zebranie organizacyjne, wybór Rad Klasowych Przypomnienie treści dokumentacji programowej szkoły: Statutu Szkoły, WSO, PSO, regulaminu bezpieczeństwa itp. Przeprowadzenie wyborów do Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym
|
Wychowawcy klas
Dyrektor szkoły
|
18.IX. 2014 (czwartek)
18.IX.2014 (czwartek) |
16.IX.2014 (wtorek)
18.IX.2014 (czwartek) |
2 |
· Zorganizowanie zebrań klasowych połączonych z dniami otwartymi z udziałem wszystkich nauczycieli · Konsultacje indywidualne- przedstawianie informacji o uczniach. · Informowanie rodziców uczniów o propozycjach ocen za I półrocze oraz zagrożeniach ocenami niedostatecznymi, nagannymi lub nieodpowiednimi zachowania. · Konsultacje indywidualne- przedstawianie informacji o uczniach. · Poinformowanie rodziców o propozycjach ocen rocznych oraz o zagrożeniach ocenami niedostatecznymi i oceną naganną lub nieodpowiednią zachowania.
|
Dyrektor szkoły, nauczyciele zajęć edukacyjnych
dyżury nauczycieli w dni otwarte w godz. 18:00 – 20:00 |
czwartek 6.XI.2014
11.XII.2014
26.III.2015
21.V.2015
|
wtorek 4.XI.2014
9.XII.2014
24.III. 2015
19.V. 2015
|
3 |
Zebranie ogólne na sali gimnastycznej połączone z pedagogizacją rodziców na temat: Konstruktywne dyscyplinowanie uczniów, czyli prawie wszystko o dyscyplinie w szkole.
|
Dyrektor szkoły, Pedagog, pracownik Centrum Edukacji AZ nauczyciele zajęć edukacyjnych wychowawcy klas
|
5 II 2015 czwartek godz. 17:00 |
5 II 2015 czwartek godz. 17:00
|
4 |
Prowadzenie lekcji otwartych dla rodziców uczniów kl. I a, b, c, d, e |
Nauczyciele poszczególnych zajęć edukacyjnych
|
IV. 2015
|
|
5 |
Profilaktyka agresji i przemocy w szkole (podstawowy kierunek polityki oświatowej) |
E. Jurczuk, M. Sędek
|
|
maj 2015 |
6 |
Sprawdziany dla uczniów kończących szkołę podstawową –zapoznanie z regulaminem i procedurami sprawdzianu spotkanie dla rodziców uczniów klas VI
|
E.Czyż R. Engelbracht L. Blacharska |
|
24.III.2015 |
Zapraszamy rodziców na imprezy klasowe i szkolne w szczególności na:
- Zabawę Noworoczną ( piątek, 2 I. 2015)
- Dzień Patrona Szkoły, 25-lecie szkoły ( środa, 6. V. 2015)
- Festyn Rodzinny ( sobota, 30 V. 2015)
- Turniej o puchar przechodni Dyrektora Szkoły (czerwiec)
- Zakończenie roku szkolnego 2014/15 (piątek, 26 czerwca 2015)
- Uroczystości wewnątrzklasowe
WYKAZ ORGANIZACJI UCZNIOWSKICH
- Samorząd Uczniowski – opiekunowie: p. Elwira Czyż i Agata Cecotka
Sekcja kulturalno- oświatowa - Greta Baltaziuk-Gałązka, Małgorzata Tomkiewicz, Emilia Padzik, Bożena Swatko
Sekcja gospodarcza - Lucyna Blacharska, Magdalena Kruś- Rowicka, Bogumiła Wróblewska
Sekcja sportowa - Tomasz Rokita, Sebastian Reczek, Beata Kowalczyk
Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego – Mateusz Soliwoda kl.VI b
Z-ca przewodniczącego – Julia Jackiewicz kl.VI c
Skarbnik - Karena Paździoch kl. VI b
- Mały –Samorząd Uczniowski klas I-III - opiekunowie: Grażyna Suchodolska, Renata Krasnodębska, Hanna Gorzałka, Agnieszka Kraus, Agnieszka Nowak, Justyna Kalinowsk
- Kronika Szkoły - Małgorzata Tomkiewicz, Anna Pessel, Justyna Kalinowska, Agnieszka Książek
- Opieka nad stronami internetowymi szkoły : Brygoła Elżbieta, Agnieszka Łodyga, Lucyna Blacharska, Małgorzata Tomkiewicz, Renata Engelbrecht
- Opieka nad sztandarem: Janina Piekut, Katarzyna Filipczak-Maślanka, Olga Lipińska, Agnieszka Królak, Beata Kupiec, Dorota Perl, Sebastian Reczek, Agnieszka Książek
- Ceremoniał szkolny: Tomasz Rokita, Sylwia Gugała
- Opieka nad sprzętem muzycznym i nagłośnieniem: Eliza Lalak, Michał Śmigielski, Małgorzata Domeradzka
- Klub ,,Ratowniczek”: Grażyna Suchodolska, Justyna Kalinowska
WYKAZ KÓŁ ZAINTERESOWAŃ
Lp. |
Nazwa koła |
Nauczyciel prowadzący |
Ilość godz. Rodzaj płatności |
1. 2. 3. 4. 5. 6.
|
U K S Koło teatralne Koło taneczne Chór szkolny Koło anglosaskie Koło miłośników poezji
|
T. Rokita H. Gorzałka A. Kraus M. Śmigielski O. Lipińska A. Królak
|
1 godz. S. 2 godz. S 1 godz. S 1 godz. S 1 godz. S 1 godz. S.
|
Ponad to w szkole prowadzone są zajęcia z zakresu terapii:
- logopedycznej - 20 godz.
- pedagogicznej - 20 godz.
- psychologicznej - 20 godz.
- reedukacji - 6 godz
Dla klas integracyjnych Ia, II a, II b, III a, Va i VI a przeznaczono na dodatkowe zajęcia wspomagające rozwój dziecka 40 godzin:
- gimnastyki korekcyjnej – 9 godz.
- zajęcia z oligofrenopedagogiki –2 godz.
- zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - 16 godz.
- muzykoterapię – 4 godz.
- zajęcia logopedyczne – 9 godz.+ 2 godz. w etacie logopedy
- konsultacji psychologicznych – 6 godz. w etacie psychologa
Dodatkowo każdy nauczyciel prowadzi społecznie zgodnie z art. 42 KN - 2 godz. zajęć tygodniowo o charakterze artystycznym, przedmiotowym, wyrównawczym lub opiekuńczym.
Międzyszkolne i powiatowe konkursy przedmiotowe
organizowane przez SP 6
w roku szkolnym 2014/15
Lp |
Nazwa konkursu |
organizatorzy |
Termin etapów konkursu |
|
szkolnego |
powiatowego
|
|||
1 |
XII Powiatowy Konkurs ,,Doskonały Matematyk” dla uczniów klas II-III |
A. Łodyga E. Lalak B. Kupiec A. Kraus |
IV 2015 |
V 2015 |
2 |
XIII Powiatowy Konkurs Matematyczny dla uczniów klas IV-VI |
L. Blacharska A. Cecotka W. Roguska |
IV 2015 |
V 2015 |
3 |
VIII Powiatowy Konkurs Historyczny |
M. Domeradzka B. Sałajczyk A. Nowak |
6 III 2015 |
25 III 2015 |
4 |
Międzyszkolny Konkurs ,, Z ortografią za pan brat” dla uczniów klas IV-VI |
M. Grudzińska R. Engelbrecht G. Baltaziuk B. Wróblewska
|
25 III 2015 |
29 IV 2015 |
5 |
III Powiatowy Konkurs Języka Angielskiego dla uczniów kl. IV-VI |
O. Lipińska A. Leszczyńska E. Padzik |
4 III 2015 |
20 III 2015 |
6 |
IX Międzyszkolny Konkurs ,,Zdrowo i bezpiecznie „ |
G. Suchodolska J. Piekut R. Krasnodębska E. Czyż, A. Kraus |
|
|
7
|
V Halowy Turniej piłki nożnej o puchar dyrektora szkoły
|
T. Rokita S. Reczek M. Domeradzka |
-------------- |
1 tydzień VI |
8
|
IV Turniej Powiatowy piłki nożnej klas młodszych |
T. Rokita S. Reczek S. Gugała |
-------------- |
połowa VI |
9
|
V Olimpiada Zerówkowicza |
J. Czyżkowska A. Książek A. Syryjczyk |
-------------- |
połowa VI |
10
11
|
Dzień otwarty szkoły. Zajęcia warsztatowe dla uczniów kl. O i I
Konkurs integracyjny "Razem poza horyzont"
|
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
B. Wróblewska E. Lalak S. Gugała B. Kowalczyk M. Sędek A. Książek
|
-------------
marzec
|
Połowa VI
|