KSIĄŻKOWA LISTA PRZEBOJÓW

book-2841867 1280W marcu, jeszcze przed zawieszeniem zajęć, biblioteka ogłosiła plebiscyt na „Książkową listę przebojów”. Uczniowie naszej szkoły mogli oddawać swoje głosy na najciekawsze, ich zdaniem, książki. Na tej podstawie stworzyliśmy zestaw literackich hitów, które według Was koniecznie trzeba przeczytać. Dwa pierwsze miejsca dla niewielu osób będą zaskoczeniem. ---> ZOBACZ

 

 

WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA

logo6Informujemy, że od 9 do 14 kwietnia br. w szkołach będzie trwać wiosenna przerwa świąteczna. W tych dniach szkoły nie będą prowadzić zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uczniami w formie kształcenia na odległość.

kurczaki 

WDROŻENIE PLATFORMY OFFICE 365

Drodzy Nauczyciele, Rodzice i Uczniowie,

informujemy, że nasz szkoła przygotowuje się do wdrożenia pracy zdalnej dla uczniów i nauczycieli na Platformie OFFICE 365.

W ramach przygotowań proszę o zainstalowanie aplikacjii Microsoft Teams z poniższego linku:

https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/group-chat-software#desktopAppDownloadregion

 

Wystarczy wejść na stronę i kliknąć: Pobierz aplikację Teams, na fioletowym tle.

Dane do logowania prześlemy wkrótce.

Dyrekcja SP6

 

ZASADY ORGANIZACJI ZADAŃ SP6 W OKRESIE ZDALNEGO NAUCZANIA

Zarządzenie Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza <--- POBIERZ

KONSULTACJE NAUCZYCIELI Z RODZICAMI
L.p. nazwisko i imię Dzień
konsultacji
Godziny
konsultacji
1 Zalewska Anna wtorek 10.00 - 11.00
2 Brygoła Elżbieta piątek 12.00 - 13.00
3 Łodyga Agnieszka czwartek 16.00 - 17.00
4 Ładno Lidia środa 10.00 - 11.00
5 Baltaziuk-Gałązka Greta środa 11.00 - 12.00
6 Barys Marzanna poniedziałek 11.30 - 12.30
7 Blacharska Lucyna piątek 9.00 - 10.00
8 Cecotka Agata wtorek 10.00 - 11.00
10 Czyż Elwira wtorek 10.00 - 11.00
11 Domeradzka Małgorzata poniedziałek 8.00 - 10.00
14 Engelbrecht Renata poniedziałek 10.00 - 11.00
16 Gorzałka Hanna wtorek 11.30 - 12.50
17 Grudzińska Marzena wtorek 11.00 - 12.00
18 Grygielewicz Agnieszka piątek 10.45 - 11.45
19 Kęsicka-Bogusz Sylwia wtorek 17.00 - 18.00
20 Klukowska Teresa środa 8.00 - 8.45
21 Kowalczyk Beata poniedziałek 10.00 -11.00
22 Kozioł Magdalena poniedziałek 17.00 - 18.00
23 Krasnodębska Renata środa 17.00 - 18.00
24 Kraus Agnieszka wtorek 10.00 - 11.00
25 Królak Agnieszka środa 11.45 - 12.30
26 Królak Jolanta piątek 14.55 - 15.40
28 Kubaszek Dobrawa poniedziałek 11.00 - 14.00
29 Kupiec Beata poniedziałek 8.00 - 13.00
30 Lalak Eliza poniedziałek 12.00 - 13.00
31 Lewandowska Małgorzata poniedziałek 18.00 - 19.00
32 Mucha Kinga środa 9.00 - 10.00
34 Perl Dorota poniedziałek 9.00 - 10.00
36 Piekut Janina wtorek 10.00 - 11.00
37 Piłatkowski Zbigniew czwartek 8.55 - 9.40
38 Ratyńska Anna czwartek 11.00 - 12.00
39 Reczek Sebastian środa 11.30 - 12.30
40 Rokita Tomasz wtorek 14.45 - 15.30
41 Rusiecka-Kędziora Jolanta wtorek 11.00 - 11.45
42 Skoczylas Jacek wtorek 9.45 - 10.45
43 Spychała Ewelina wtorek 13.00 - 14.00
44 Suchodolska Grażyna wtorek 14.00 - 15.00
46 Tomkiewicz Małgorzata poniedziałek 8.45 - 9.40
48 Witek Olga środa 10.00 - 12.00
49 Zdun Grażyna wtorek 16.00 - 17.00
50 Zychowicz Agata wtorek 10.00 - 12.00
51 Żylak Mariola piątek 9.00 - 10.00

 Komunikacja odbywa się za pomocą dziennika elektronicznego.

Przygotowujemy się do wdrożenia platformy Microsoft Office 365.

 

 DYŻURY POZOSTAŁYCH NAUCZYCIELI NA KONSULTACJE
psycholog - p. Magdalena Sędek 

  • Poniedziałek: 8.00 -13.00
  • Wtorek: 9.00 -13.00
  • Środa: 10.00 -15.00
  • Czwartek: 9.00 -13.00
  • Piątek: 9.00 - 12.00

 

pedagog - p. Ewa Jurczuk

  • Poniedziałek: 9.00 -13.00
  • Wtorek: 9.00 -13.00
  • Środa: 9.00 -13.00
  • Czwartek: 9.00 -13.00
  • Piątek: 9.00 - 13.00

surdopedagog - p. A. Rybak

  • Środa: 13.00 -15.00

pedagog specjalny - p. Urszula Kielak-Bartnicka

 

  • Poniedziałek: 8.00 -12.00
  • Wtorek: 8.00 -12.00
  • Środa: 8.00 -12.00
  • Czwartek: 8.00 -12.00
  • Piątek: 8.00 - 12.00

 

logopeda - p. Katarzyna  Filipczak-Maślanka

 

  • Poniedziałek: 8.00 -12.00
  • Wtorek: 8.00 -12.00
  • Środa: 8.00 -12.00
  • Czwartek: 8.00 -12.00
  • Piątek: 8.00 - 12.00

 

biblioteka - p. Bożena Swatko

  • Poniedziałek: 8.00 -14.00
  • Wtorek: 8.00 -16.00
  • Środa: 8.00 -11.00
  • Czwartek: 8.00 -16.00
  • Piątek: 11.00 - 16.00

 

biblioteka - p. Edyta Radomska

 

  • Poniedziałek: 11.00 -16.00
  • Wtorek: 8.00 -10.00
  • Środa: 11.00 -16.00
  • Piątek: 8.00 - 11.00

 

biblioteka - p. Marzena Król

  • Poniedziałek: 13.00 -16.00
  • Wtorek: 13.00 -16.00
  • Środa: 13.00 -16.00
  • Czwartek: 13.00 -16.00
  • Piątek: 13.00 - 16.00

nauczyciele wspomagający, świetlicy i odziałów przedszkolnych

pozostają dostępni dla uczniów i rodziców w godzinach swojej pracy za pomocą wykorzystania środków komunikacji elektronicznej.

 

REKRUTACJA 2020/2021

Informujemy, że rekrutacja do oddziałów przedszkolnych i klasy pierwszej na rok szkolny 2020/2021 będzie przeprowadzana od 1 do 15 kwietnia 2020 r.

 Szczegółowe informacje dotyczące przebiegu rekrutacji są umieszczone na stronie Urzędu Miasta w zakładce Oświata

Kliknij na wybrany obrazek a zostaniesz przekierowany.

rekrutacja do kl  .rekrutacja do oddz. przedszkolnego

 

 

 

 

BIBLIOTEKA DLA UCZNIÓW

Logo-Kuby-ŁodygiChoć dziś do biblioteki wirus wejścia strzeże,

My mu się nie damy, książki i tak przeczytamy!

 

Kochani Czytelnicy!

Wiemy, że macie dzisiaj mnóstwo nowych obowiązków, ale wiemy też, że komputer i zasoby Internetu nie są dla Was tajemnicą. Niestety nie możecie korzystać
z biblioteki szkolnej, a nauczyciele języka polskiego zapewne polecili Wam przeczytanie jakiejś lektury.

Jeśli nie macie jej w domu zajrzyjcie na stronę: https://lektury.gov.pl.
Znajdziecie tam teksty wybranych lektur szkolnych z ich opisami. Najważniejsze, że książki są dostępne online oraz do pobrania w wielu formatach, niektóre z nich w formie audiobooków (np. „Przygody Tomka Sawyera”, „Janko Muzykant”, „Katarynka”, „Księga dżungli”, „Latarnik”, „W pustyni i w puszczy”). Może spodoba Wam się ta forma czytania (słuchania) książek.

LISTY DYREKTORA SZKOŁY DO RODZICÓW I UCZNIÓW

logo6

 

List Dyrektora do Rodziców ---> POBIERZ

List Dyrektora do Uczniów ---> POBIERZ

 

 

MATERIAŁY DO SAMODZIELNEJ PRACY W DOMU

logo6Szanowni Rodzice, Uczniowie,

Zwracamy się z prośbą o bieżące zaglądanie do dziennika elektronicznego. Nauczyciele wykorzystując m. in. to narzędzie będą przekazywali prace, zadania do wykonania dla dzieci i młodzieży przez okres zamknięcia szkoły.

UWAGA! Prace będą wysyłane w poniedziałki na cały tydzień.

Dodatkowe materiały dydaktyczne wskazane przez nauczyciela znajdują się tutaj-->POBIERZ

 

ŚWIETLICA DLA WAS

Nauczyciele świetlicy szkolnej przygotowali dla Was ciekawe propozycje zajęć. Są one dostępne w zakładce Świetlica szkolna. Zapraszamy do zabawy. 

PROPOZYCJA ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA ZABAWY INTERAKTYWNE W WOLNYM CZASIE ---> ZOBACZ

 

 

ODWOŁANIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYCH

logoDrodzy Rodzice,

Od jutra (12 marca) do 25 marca zawieszone zostają zajęcia dydaktyczno–wychowawcze. W dn. 12 i 13 marca br. będą odbywały się jedynie zajęcia opiekuńcze, dla dzieci których rodzice nie mają możliwości zorganizowania żadnej opieki.

Apelujemy do wszystkich, którzy przez 14 dni nie będą chodzili do szkoły, żeby pozostali w domu, ich aktywność ma być ograniczona do minimum. To jest czas kwarantanny społeczeństwa, mającej na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa.

Dyrektor Szkoły

Anna Zalewska

 PISMO BURMISTRZA MIASTA MIŃSK MAZOWIECKI ---> POBIERZ

MIĘDZYŚWIETLICOWY KONKURS PLASTYCZNO-TECHNICZNY „WIELKANOCNE OZDOBY

wielkanocŚwietlica szkolna Szkoły Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza  w Mińsku Mazowieckim serdecznie zaprasza do udziału w MIĘDZYŚWIETLICOWYM KONKURSIE PLASTYCZNO-TECHNICZNYM „WIELKANOCNE OZDOBY"        

Konkurs adresowany jest do dzieci klas I-III ze szkół podstawowych w Mińsku Mazowieckim. Uczestnicy przystępujący do konkursu mają  wykonanać dowolną techniką. wielkanocną ozdobę przestrzenną lub dekorację świąteczną z dowolnie dobranych materiałów.

MATERIAŁY DO POBRANIA